Innvendinger og håndtering
Innvendinger og håndtering:
- For dyrt å betale 7.740 kr på en gang
Skjønner, men her sparer du mye penger. Husk at en fartsbot kan komme opp i 15.000kr
Fakturaen kan du utgifsføre, men fartboten må du betale selv av privat lomme.
- Jeg har avtalen på firmatelefon, så den er registrert på firma
Det vil uansett bli mye rimeligere med samlefaktura og ikke minst så beholder du da botgarantien.
- Jeg får ikke fartsbøter
Husk at 9 av 10 som får fartsbot er uoppmerksom så det kan skje den beste. Veldig kjekt å være
forsikret mot fartsbøter i fem år. Uansett så vil du jo spare veldig mye penger.
- Femårsavtale er veldig lenge, hva skjer om dere går konkurs?
Svar lattermildt men ikke hånlig at: Det er det siste kunden skal bekymre seg for. Safedrive omsetter for 300 millioner i år og med et solid overskudd. Og vi har vært i flere møter med myndighetene, og de er veldig fornøyde så lenge vi nå fjerner botgarantien. Vi har dessuten lansert Reward som skal belønne sjåfører som kjører etter fartsgrensene.....
- Jeg har ikke firmabil
Det er ikke nødvendig med firmabil for å utgiftsføre dette. Vi har 40.000 andre bedriftskunder som har utgiftsført, og på fakturaen står det bare ''gps tracker'' så den kan du utgiftsføre som hva du vil.
- Jeg får ikke utgiftsført det (Utfyllende svar)
Jeg skjønner at det kan være resvervasjoner rundt hva man velger å føre på selskapets regnskap. Jeg kan betrygge deg med at vi har 40.000 andre bedriftskunder som har utgiftsført fakturaen tidligere. Blant disse selskapene er det alt fra advokater, bonder og snekkere m.m. På fakturaen er det spesifisert med ''GPS Tracker'', så det er ikke nødvendig med firmabil. Det skal ikke være et problem å få utgiftsført det.
Dette er absolutt den beste avtalen vi har, som gir en besparelse ca. kr. 10.000,- i løpet av en 5 års periode. Vi ønsker jo så klart at du som kunde skal få den beste avtalen, og ønsker derfor å betrygge deg med at å utgiftsføre fakturaen skal gå knirkefritt.
- Jeg må tenke på det/Send mail
Skjønner, er det noe spesifikt jeg har vært uklar på som du ønsker på mail?
Kunde: Neida, jeg må bare ha det skriftlig
Det skal du absolutt få, fordi hele avtalen med avtalevilkårene får du på mail i form av en ordrebekreftelse. Du ser jo at dette blir en veldig gunstig avtale, så la oss gjøre det enkelt. Jeg setter opp avtalen for deg, og du får alt skriftlig i en ordrebekreftelse. Dersom det er noe som ikke stemmer på denne, så ringer du bare meg og vi løser det. Jeg blir jo dessuten til personlige kundebehandler gjennom hele kundeforholdet.