In progress

Oppdatert

Dersom kunde henger på "In progress" etter opprinnelig trekkdato aktiverer vi lisens i en mnd og sender dette svaret:

Hei!

Vi ønsker først og fremst å beklage på det sterkeste. Vi har identifisert en feil hos vår leverandør av betalingstjenester, og de jobber nå på spreng for å løse dette problemet. Vi har nå manuelt aktivert din enhet i våre systemer, men vær oppmerksom på at du kan bli bedt om å aktivere tjenesten på nytt ved neste trekk. Forhåpentligvis vil feilen være utbedret innen da, og du vil kunne aktivere enheten som vanlig. 

Skulle du mot formodning få trøbbel igjen, så for all del ta kontakt – vi sitter klare for å hjelpe deg.

Ha en fortsatt fin dag! 


In progress betyr at vi venter på betaling. Dette gjelder stort sett Vipps, men også noen få med bankkort-betaling. Vipps trigges 2-3 dager før opprinnelig trekkdato, og vil da stå som «in progress» i Vianett. Blir det hengende slik etter opprinnelig trekkdato må det noteres i «Betalingsproblem Vianett» og lisens flyttes en mnd frem. IKKE deaktiver abonnementet. Vi gjør dette fremover slik at de som jobber i Integrera lettere kan finne årsak. Telefonnummer til kundene må noteres slik at et evt erstatningskrav for tapt inntekt/lisens kan sendes videre.


Guide tagget med: betalingsproblem in progress integrera vianet vianett vipps
warning Warning.