Betaling vises ikke i Vianett

Oppdatert

Mange kunder betaler med Vipps, men det vises hverken i subscribers,
history eller i statistics loggen. Hos disse kundene må vi aktivere lisens
en mnd frem i tid og sende ferdigsvaret «Feil hos vianett 2024» (legger det nederst her også) som
ligger i kunnskapsbanken.
Vi må også be kundene om å sende oss et skjermbilde av betalingen fra
Vippsappen deres der vi ser dato , klokkeslett og transaksjons ID.


Her er ferdigsvaret: 


Hei!

Vi ønsker først og fremst å beklage på det sterkeste. Vi har identifisert en feil hos vår leverandør av betalingstjenester, og de jobber nå på spreng for å løse dette problemet. Vi har nå manuelt aktivert din enhet i våre systemer, men vær oppmerksom på at du kan bli bedt om å aktivere tjenesten på nytt ved neste trekk. Forhåpentligvis vil feilen være utbedret innen da, og du vil kunne aktivere enheten som vanlig. 

Skulle du mot formodning få trøbbel igjen, så for all del ta kontakt – vi sitter klare for å hjelpe deg.

Ha en fortsatt fin dag! 

 

warning Warning.