Refusert pris på lisens pga botgaranti fjernet?

Oppdatert

Det som er uthevet kan brukes som utgangspunkt for kunder som KUN er opptatt av månedspris og kompensasjon. Resten kan brukes som utgangspunkt til kunder som bare varsler sin kommende avskjed..

Hei!
Først og fremst takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Vi trenger tilbakemeldinger vi kan styre etter. Tjenesten vår har vokst gjennom mange år, med stadig flere og bedre funksjoner og tjenester. Det som derimot har vært uendret hele veien, har vært månedsprisen. Justert etter konsumprisindeks har tjenesten blitt rimeligere for hvert år som har gått. Vi har ikke engang indeksregulert prisen. Det vil derfor heller ikke denne gangen komme endringer på månedsprisen.


Vi vet at botgarantien har vært en viktig del av tjenesten vår – i alle fall for noen. Det har gitt en følelse av ekstra trygghet langs veien, selv om svært få har hatt behovet for å benytte seg av den. Vi forstår også at denne retningsendringen ikke føles riktig for absolutt alle.

Det vi derimot ønsker å understreke, og som vi faktisk kan garantere, er at kvaliteten på tjenesten blir stadig bedre – og at behovet for botgarantien blir tilsvarende mindre. Enkelt og greit fordi fellesskapet vokser, i en stadig økende takt. Spesielt morsomt er det å se en voldsom tilstrømming av nye kunder som følge av nyheten som Safedrive Reward. Det er derfor ingen grunn til å frykte at tjenesten vår blir dårligere som følge av avvikling av botgarantien – tvert i mot.



Guide tagget med: avvikling billigere botgaranti lisens redusert pris
warning Warning.