Eksempel samtaler
Hei,
Under finner dere eksempler på samtaler, hvor man kan hente ut mye lærdom og inspirasjon.
Samtalene kan dere høre i Nextcom --> Telefoni --> Samtaler --> Velg dato --> Fyll inn nr --> Søk
Hvis dere har noen samtaler, som dere tenker bør ligge her, så send de på ipost til Yasin! :))
Ayse Selnes:
- Treff AS - 90056254 (24.04.25) (Innvendingshåndtering, gir ikke opp etter 1., 2., 3., 4., eller 5., nei, løser innvendinger magisk, og får inn salget. De beste av de beste selgerne hadde gitt opp etter måten kunden sier nei 5. gangen, men her brenner Ayse nok for salget til å kjøre en 6. runde)
Silje Frendalsvik:
- Jarl Lohne: Nr. 97005497 (18.11.24) (Innvendingshåndtering, gir ikke opp etter første nei)
Connie Johnsen:
- Ronny Becker: Nr. 40052145 (14.11.24) (Bruk av personlig erfaring og andres erfaring, ufarliggjøre pris og avtale)
Ayse Selnes:
- Anders Magne Austevoll: Nr. 90235429 (28.11.24) (Prakt eksempel på innvending rundt tilbud på mail og tenking fordi kunden ikke har tid. Og også, ikke gi etter når kunde spør om lavere pris, heller gi merverdi)
Patryck:
Sele Potet- og Grønnsakfordeling AS: Nr. 97117988 (04.02.25) - Prakt eksempel på å holde det enkelt, bruke ''jeg skal'' i stede for ''jeg kan'', ikke legge for mye (ignorere) i noe feil man sier i samtalen.