Ønsker å avslutte lisens (bedrift)
Bedriftskunder SKAL legges i fakturagruppa!
Steg 1:
Hei!
Takk for at du tar kontakt. Gjelder dette deg som privatperson eller bedriftskunde?
Kan jeg spørre deg om årsaken til at du ønsker å avslutte? Dersom årsaken er feil på enheten din, eller misnøye med tjenesten, vil vi selvsagt erstatte den eller løse problemet.
Vi håper i det lengste vi kan finne en løsning du blir fornøyd med, og at du velger å bli med oss på reisen videre!
Hører fra deg!
Steg 2:
Når kunden svarer på dette: Forsøk å løse problemet. Tilby evt gratismnd. (Tenk så mye lettere og billigere å redde en kunde enn å skaffe en ny!)
HUSK: Vi kan nå endre neste trekkdato på Vianett. Gå til Subscribers og velg dato for neste trekk. Slik kan du gi kunden en gratis mnd uten å avslutte lisensen.
Steg 3:
Om vi avslutter for kunden sender vi:
For å starte opp lisensen igjen kan du følge instruksene som står på enheten din ved oppstart.
Ha en fortsatt fin dag!