Ønsker å avslutte lisens (bedrift)

Oppdatert

Bedriftskunder SKAL legges i fakturagruppa!


Steg 1: 

Hei!

Takk for at du tar kontakt. Gjelder dette deg som privatperson eller bedriftskunde? 

Kan jeg spørre deg om årsaken til at du ønsker å avslutte? Dersom årsaken er feil på enheten din, eller misnøye med tjenesten, vil vi selvsagt erstatte den eller løse problemet.

Vi håper i det lengste vi kan finne en løsning du blir fornøyd med, og at du velger å bli med oss på reisen videre!

Hører fra deg!



Steg 2:
Når kunden svarer på dette: Forsøk å løse problemet. Tilby evt gratismnd. (Tenk så mye lettere og billigere å redde en kunde enn å skaffe en ny!)

HUSK: Vi kan nå endre neste trekkdato på Vianett. Gå til Subscribers og velg dato for neste trekk. Slik kan du gi kunden en gratis mnd uten å avslutte lisensen.


Steg 3:

Om vi avslutter for kunden sender vi:

Hei!

Ditt abonnement er nå avsluttet. Du har lisens ut perioden du har betalt for.

Vi er lei oss for å miste deg som kunde, og vi håper du kommer tilbake til oss ved en senere anledning!

For å starte opp lisensen igjen kan du følge instruksene som står på enheten din ved oppstart.

Ha en fortsatt fin dag!


Guide tagget med: abonnement lisens avslutte stopp
warning Warning.